BelieberLove

Alla inlägg under augusti 2013

Av Julia Bieber - 31 augusti 2013 10:40

Hej alla utomjordingar :)
Idag vaknade jag tidigt, väldigt tidigt :)
Men aja: Idag ska jag ner på stan med mamma, sen ska min mamma äta middag hos våran granne (god vän) ;D

BRB :*

Av Julia Bieber - 30 augusti 2013 16:17

Heej, idag har jag träffat Olivia som gick vidare i Idol, hon hade gått på Fryx där jag går ! Hon ser ut såhär:

Hon är jättefin(: SNÄÄLLA rösta på henne på Idol ! Hon är såå himla duktig <3
HERRÅ (:

Av Julia Bieber - 22 augusti 2013 17:26

Hej, jag tänkte göra typ shoutout's!


Och det går till så att om ni har en blogg, så kommenterar ni vad den heter,

sen kollar jag på dom bloggarna som ni kommenterar, och kollar vilka JAG tycker är bra-

och sen så skriver jag ett inlägg där jag tipsar om massa olika bloggar (:

Men om ni kommenterar eran blogg, jag kollar på den men tycker inte att den e bra-

så kommer jag inte att tipsa om den bloggen.

Så KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA   

Av Julia Bieber - 21 augusti 2013 17:22

Hej hej !

Nu ska jag till mina kusiner och fira Bonnie som har fyllt 1 !   

Så nu är hon snart stor och cool   (hahahah va dåligt)

Men iaf, jag har 2 kusiner: Elton och Bonnie  


BRB<3


Av Julia Bieber - 19 augusti 2013 19:36

Hej hej hej hej :O

Idag har jag varit på Fryyyyyyx, det va ju lite långtråkigt

för att våran fröken pratade i en kvart och sen fick vi rita !

Men iaf så va vi i skolan 30-50 min :)

Och sen gick jag och min kompis till våran gamla skola och träffade alla

kompisar :)


Och resten av dagarna är vanliga men ändå inte  

Aja..

BRB  


Av Julia Bieber - 18 augusti 2013 20:28

Hej bloggen :)

Imorgon är det skola igen.. Jag vill intee  

Men det ska ändå bli lite kul, för jag ska ju börja på Fryx :)

Och jag har bara typ 1 timme i skolan :P

Sen ska jag och mina kompisar till våran ''gamla'' skola och hälsa

på alla kompisar :)


Det va bara det jag skulle säga, HEJDÅ   



Av Julia Bieber - 18 augusti 2013 12:00

Hejsan svejsan :p

Idag ska jag till Erikslund med mamma och pappa   (brukar åka dit själv)

Men aa, vi ska äta lunch där och så :)

Sen ska vi åka och kolla på min brorsas fotbollsmatch.. TRÖÖKIGT -.-

Sen har jag träning ! (:

OCH IMORGON ÄR DET SKOOOOLA     

Och jag ska börja på Fryyx, det ska faktiskt bli kul (:

 Men nu måste jag gåå :)


BRB  


Av Julia Bieber - 17 augusti 2013 16:50

Nu är jag redo för kräftskivan (: -

 

Presentation


BelieberLove:*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards